#

sweet gift for sweetheart




Assalamualaikum. 



tengah pening-pening lalat berfikir nak bagi hadiah yang sweet untuk sweetheart korang. mai sini i kasi idea. sure sweet la. i berani potong jari tau kalau tak sweet. wah gitu. bukan main confident dengan idea sendiri. haha *__* habis la i kalau betul-betul kena potong jari. oh no! mesti hantaran i sikit nanti. tetiba, off topic la pulak kan.


sweet gift yang i cakap tu korang boleh cari kat link JBCHOCOLATE HEAVEN ni. macam-macam design chocolate yang dah tentu-tentunya sweet ada kat sini. bukan setakat rupa paras, rasanya pun dah tentu-tentunya sweet. memang boleh menambahkan senyuman kat bibir sweetheart korang tu.



"sweetnye darling i ni, suka tau dapat chocolate". harus la ayat-ayat macam gini akan dilafazkan bila dapat chocolate yang tersangatlah sweeet macam gini kan.


bukan setakat promote kosong je tau ni. dah tiga kali i order chocolate dari JBCHOCOLATE HEAVEN ni untuk insan-insan yang i sayang. first chocolate i order untuk mr ehem. i sangat puas hati dengan chocolate yang diorder tu. good job JBCHOCOLATE HEAVEN! . untuk second dan third order adalah untuk parents tersayang dan adik tersayang.




04.04.84 untuk pasangan abah dan emak sempena ulangtahun ke 27. pemilihan tema warna, apa yang nak ditulis, theme chocolate semuanya boleh request pada owner. untuk chocolate yang ni, semuanya i serahkan pada owner sendiri untuk design. i cuma request words je. i suka hasilnya =)




yang ini pulak untuk my sis yang sudah bergelar graduan. i request warna pink untuk my sis. konon-konon wanita la kan bila warna pink ni. *__*. semua chocolate ni terus dipos ke alamat insan-insan kesayangan i. dan Alhamdulillah JBCHOCOLATE HEAVEN memang menjaga kualiti chocolate. chocolate yang sampai  tetap maintain cantik gitu rupa parasnya walaupun dipos jauh ke kedah dan negeri sembilan.


kalau berminat bolehlah visit facebook JBCHOCOLATE HEAVEN ni. sangat senang berurusan dengan ownernya. harganya pun berpatutan. so tunggu apa lagi. suprise kan sweetheart korang dengan sweet gift ni *__*



#