#

RM500 untuk si pink


Salam. Alhamdulillah bulan Disember ni dapat la i merasa habuan RM500. walaupun ramai yang merungut RM500 tu setakat celah gigi je, tapi i tetap bersyukur. tu tetap rezeki kan. yang bestnya duit RM500 tu i boleh guna untuk beli si pinky yang jelita. wah! i sangat suka. ngam-ngam pulak harganya tu. apa pulak la pink yang jelita tu.? 

taaaaaraaaa
.
.
.

.
.

jelita kan. terpesona i dengan kejelitaan nokia c3 pink ni. mencair hati ini. jatuh cinta sudah. sanngat cun melecun u. *__* . rupa paras c3 ni lebih kurang macam Blackberry je. tapi yang buat c3 ni lagi gorgeous sebab dia colour pink. terserlah kefemininan i kalau pakai c3 hot pink ni. haha. feminin ke i? 


rupa paras depan dan belakang.


nokia c3 ada tiga colour. gold, hot pink and slate. harus la tak kuasa lelaki nak pakai kalau wujud colour pink je kan. 


semua tetap jelita dan elegen kan. function dia boleh tengok kat sini. nokia c3. yang pastinya sesuai untuk orang yang gila fb, twitter dan sewilayah dengannya. cuma yang tak best dia tak ada 3g. paham-paham jelah kalau harga bawah RM1000 kan. kalau online dengan wifi laju la kan. kalau tak ada terpaksa la guna gprs dan edge je. i tak kisah pun benda tu. netbook i ni sentiasa berkepit dengan i. so tak ada masalah pun untuk i berbelog, bermuka buka dan sewilayahnya. 

hati dah tertarik sangat ni. rasa tak sabar nak pegang lak. *__*

#