#

aktiviti melepas rindu




Rindu rinduan jadi kenang kenangan. insan ku sayang ..... Upps salah lagu. lirik tak ada kena mengena langsung dengan tema aktiviti melepas gian rindu tak berdating selama tiga bulan. TIGA BULAN ! kemain resah gelisah tau menanti tiga bulan ni. semuanya disebabkan amalan berjimat cermat mengumpul duit untuk naik pelamin. Ngeri sungguh rasanya. Haha.. 


Antara aktiviti wajib mestilah berdating di shopping mall dan membeli belah. CEH!! tak ada maknanya kalau menahan rindu tiga bulan semata-mata nak jimatkan duit tapi bila sekali jumpa tetap dengan aktiviti yang tak boleh ditinggalkan ni. Nah kering terus dompet! 

dari Aeon Seberang Prai ke Sunway Carnival Mall ke Queensbay. Dah penuh dengan check in Foursquare kitaorang. siap berlawan siapa yang check in paling pantas pulak tu. Harus la Mr Ehem menang sebab dia lagi cekap dan i memang sengaja pun biarkan dia memang. Haha. 

 
Dari Adidas ke Royal Sport ke Studio ke Al-Ikhsan dan apa-apa lagi sport outlet. Bila kaki i sudah ponet, perut i pun dah ada bunyi dram maka mula la off task. pantang jumpa cermin besar mula la keluarkan i phone dan berposing sengih sorang-sorang. 

dan bila dah start buat muka bosan . 


Yeayy!! aktiviti seterusnya yang paling i suka. MAKAN!! Mr Ehem belanja. Jom order banyak-banyak. 

Chicken Terayaki untuk i. 

sediakan tisu lap mulut yang confirm comot semasa makan

Auumm! Steak & Cheese for him. 


Lepas makan terus start enjin kereta dan balik ke rumah. tamat episod dating untuk hari tersebut  *__*






#