#

saya nak jadi cantik : MiraQ



Nah kau! Melayang lebih tiga ratus petang ahad lepas semata-mata nak jadi cantik. Serius i dah tersangat buntu dengan masalah kulit i. dah bermacam produk i guna untuk hilangkan bintik hitam pada muka i. Haiiya!! sudah pening kepala.

Tetiba terus terpengaruh dengan iklah MiraQ, salah satu produk keluaran Healin. Mula-mula terasa ketaq jugak nak keluarkan duit beratus untuk produk yang i tak berapa pasti lagi kehandalannya. Tapi bila difikirkan balik, i kena beranikan diri jadi bahan eksperimen untuk diri sendiri. kalau tak cuba manalah dapat tau berkesan ke tak.


siap dapat free gift necklace tau. tapi ini bukan necklace biasa-biasa.


ini necklace luar biasa. Haha. Lip gloss necklace. senang dan sangat praktikal kan. cantik di leher dan cantik di bibir jugak. 2 in 1. 


sangat malu nak upload gambar ni sebenarnya. tutup muka dengan bantal sekarang jugak. Haha. gambar bukti bintik hitam yang semakin bermaharajalela pada muka i. semakin hari semakin teruk. lagi-lagi bila i banyak terdedah pada matahari. 

tak sabar nak tunggu hari ke-30 untuk tengok hasilnya. sama-sama bandingkan gambar di hari pertama tu dengan hari ke -30 tu nanti. I berharap sangat masalah bintik hitam ni berkurang lepas ni. kalau hilang terus lagi bagus. sangat berharap tau! InsyaAllah.. i dah berusaha, seterusnya i berserah . 







#