#

hasil kerja tangan tangan sendirian berhad


Salam. i nak menunaikan janji yang tertunggak. hari tu i ada tulis nak upload gambar hantaran yang bertungkus lumus disiapkan dalam masa 7 jam bersama tuan empunya diri yang menjadi cik tunangan orang dan bakal jadi puan selepas dan pak andam yang terlampau.. i upload tiga empat keping jelah ye, ponet nak upload semuanya. so, enjoy the show;


  

tema hijau untuk pihak perempuan. 





tema gold untuk pihak lelaki. 


dengan bajet yang sangat rendah, tak lebih dari tiga ratus pun cik aliana berjaya juga jadi tunangan orang. seronok tau bila mengadap proses-proses menyiapkan segala urusan kahwin RAKAN kita yang bakal berkahwin. saja je i besarkan 'rakan' tu sebabnya i belum lalui proses itu untuk diri sendiri, so tak merasa la pengalaman tu. 

untuk mereka-mereka yang bakal berkahwin yang tinggal di sekitar johor terutamanya geng cikgu-cikgu sewilayah dengan i yang tercampak kat penghujung johor ni. i tau korang-korang tengah sibuk merancang nak kahwin kan. i suggest pergi la membeli belah barang-barang hantaran or kahwin ni kat kota tinggi. memang memuaskan hati. harga barang kat kota tinggi lebih murah kalau compare dengan harga kat ayer hitam. siap boleh tawar-menawar kau. i ada jadi member kat 1 kedai barang perkhawinan ni. boleh dapat diskaun. cakap je dengan i, nanti i bagi pinjam member card okey. tiba-tiba pulak buat promosi kat sini, macam la apek kedai tu bagi i komisen kan. 


penutup karangan ini; selamat menjadi tunangan orang cik aliana. 

#